2010-07-03

sicken vecka!

Kommer ner sent söndag kväll. Upp och jobba måndag morgon. Träffar Torbjörn och Maja på busshållplatsen. De bor två våningar under mig! Tufft! Jag och Filip traskar över och dricker en öl och äter bullar. Tisdag, upp och jobba snortidigt. Personalmöte på Nef och efteråt träffa Totte och Filip på Stenpiren och dricka öl med människorna från Ostindiefararen. Det kikas på fotboll och vältränade pojkar. Jobba onsdag morgon i Lerum och sitter i kassan för första gången på jättelänge. Kommer hem, sover en timme i solen. Äter mat. Går över till Nef och börjar förebereda för premiärkvällen för Colours. Jävlar vilket drag det blev, 1360 pers och jag jobbar min första dag. Lite svettigt, men det gick väldigt bra. Kommer hem vid 06 på morgonen och jobbar inte torsdag. Vaknar istället vid 14 och lite ledsen över att ha missat solen. Det går segt i huvudet, men vid 17 är jag inne i stan och möter Betty. Äter en pizza och njuter av att vara ledig. Åker ut till Boris och umgås med Nisse en halvtimme för att Karin missar två (!!) bussar. Fredagen jobbas det hela dagen, efteråt åker jag in till stan, möter upp Siri och Boris, vi dricker vin i en park, blir lite charmigt antastade av random killar. Vi är lite glada på rödvin, så när vi ser Eclipse är vi de som fnissar mest. Sen skulle vi bara ta en öl. Ni vet hur det slutar... Hittade bartender på Svea som vi sedan lurade med hem. Haha. Nu ska jag och Boris äta glass till frukost och se på Gossip Girl. Gott. Tur att jag inte blev inringd idag!

Inga kommentarer: