2010-07-26

dödens helg

Jag började jobba på Nef vid 21 på fredagen. Jätteroligt. Tog en öl efter arbetstid (smartare att skriva än att säga vid 06 på morgonen) och kände oss nöjda med livet. Åkte hem, sov en 45 minuter, upp igen och åkte till Lerum där jag jobbade hela dagen. Powernapade på matrasterna. Kom hem, sov en halvtimme och åkte sedan till Nef för en lördagskväll i fyllans tecken. Kom ifrån jobbet vid 06, och satt då och väntade på morgonbusen en kvart med Eric och Jim. Kom hem, sov i typ 3.5 timmar innan det var dags för dagens pass Lerum. Jag klarade mig relativt bra förutom att jag somnade till en gång i kassan och hann drömma lite och började pratade med kunden i drömmen, vaknar till, skäms lite, men jag frågade om kvittot och låtsades inte om något annat. Sedan åkte jag hem och käkade chips till middag och somnade oerhört gott.

Inga kommentarer: