2010-07-08

En fylla senare.

Jobbade på Nef igår. Tema gult, jag var iklädd min leopardpyjamas. Jättevarmt, men jätteroligt. Jag har lite genomskådat en utekväll. Det börjar när man kommer till stället, irriterad över att stå i kö till baren. Man dricker lite för mycket, för att göra det roligare. Det blir inte bättre. Som nykter bakom baren får jag sånt fint perspektiv på att vara full. Det skriks i tre timmar för att få den där alkoholen, men alla kvällar slutar alltid med att de står trötta och tittar in i en vägg. Nästan. Och för det sliter vi rumpan av oss för att sedan plocka i ordning och få de att se likadant ut som innan drabbning. Varför? För en fylla. Men tur att jag inte är lika bitter som vissa andra bakom baren :)

Var och nattbadade med en jobbarkompis från Storesupport i tisdags efter Nef. Det var skoj!

Inga kommentarer: