2010-07-23

en flört i ica-kassan.

På tisdagen hoppades jag att mitt span i Lerum skulle komma in. Jag planerade att fråga om han vilje följa med och bada. Jag satt i kassan och peppade hela dan, men dök han upp? Nej. Jag åkte hem och gjorde hallonsorbé istället. På onsdagen däremot dök han upp, jaha, då passar det! Dagen då jag ska åka från ena jobbet till det andra jobbet. Men när han stod i kassan peppade jag mig själv, så när han hade betalat sa jag: "Synd att du inte kom in igår, för då skulle jag frågat om du vilje följa med och bada." "Jaha, oj, eh, vart då?" (lite generad blev han, men ändå smickrad!) "Ja, någonstans här i närheten, men ikväll går det tyvärr inte, för jag ska iväg och jobba på mitt andra jobb.." "Jaha, men då får vi väl ta det nästa gång." "Ja, du får planera dina besök på Ica lite bättre, haha." "Haha, jag det får jag göra!" Och hejdå-ha det gött. Och det här är killen som jag i stort sett bara hälsat på, men om man är så söt som han är så får man ta att bli påhoppad av främmande kassörska...

Sen åkte jag och jobbade på Nef och krängde bira halva natten. Det var skoj, några söta killar som bjöd med mig på efterfest. Det funkar inte riktigt. Klubben stänger vid 03 och vi städer till tidigast 04, då är efterfesten oftast rätt död och framförallt väldigt långt bort..

1 kommentar:

Kim sa...

Go go go Cecilia!!!