2010-07-15

Dagens/nattens...

Dagens Ica-kassanskämt: Är det lugnt att jag ställer min fråga här borta?

Nattens brudabrud: jag skulle vilja beställa en såndär, vethetere, eh, stor stark?

Lila gick kalasbra. Kändes som alla jag kände hade samlats för att partaja på samma dag. Ett tjockt gäng DSG-are, från två år äldre till ett år yngre och hela två Storesupportare var där. Så himla trevligt! Viktor, en av killarna i baren, tittade lite finurligt på mig när jag först kramade varmt och hjärtligt på Totte och sedan pussade glatt och hjärtligt på Anton som jag inte sett på år och dar. Och jag fick fina uppmuntrande ögonbryn av honom och kommenteren "you have so many boys here tonight, do sleep with them all?" "Well, no, none of them." "Why not!? I think they're cute." Och sen fick jag förklara lite hur jag kände de och att när man har bott på varandra på en båt i nio månader blir man sådär varm och hjärtlig med varandra, utan att ligga med varandra. Men han tyckte att jag skulle köra ändå...

När jag kom hem vid 0450 fick jag ringa till Karin som sov över, att hon skulle låsa upp dörren. Hon kom igårkväll, precis innan jag skulle dra iväg till Nef, sov hela natten när jag jobbade, gick upp när jag kom hem och jag gick och la mig när hon åkte iväg och jobbade. Hon skulle åka till Tidahölm och jobba idag. Spännande! Kul att vi kan sova i pass här :) Nu ska jag iväg till Lerum igen, tack Andreas att jag kunde börja vid 1130 istället för 0900. Nu har jag ju kunnat sova lite i vart fall.

Inga kommentarer: