2014-10-19

Veckans In och Ut

Veckans In (+3) : 
+ 2 solglasögon
+ 1 armband

Kommentar: Vi fick varsitt par solglasögon igår på racet. Ska känna lite på dem om det är någon som vi vill ha kvar och i så fall åker något annat par ut. På armbandet står det "Finisher Gothenburg 2014". Ska fundera på om jag ska spara det (och det jag fick i Köpenhamn)

Veckan Ut (-18) :
- 9 böcker
- 1 tångbadspaket
- 4 hårprodukter
- 2 Newbody-paket
- 1 par trosor
- 1 kudde

Kommentar: Två av böckerna är nu återlämnade till personen som jag lånade dem av för fyra år sedan, de andra sju hamnade i byteshyllan på K's jobb. Hårprodukter och tångbadet fick åka till kompis som har badkar. Newbody-paketen var till mamma som även fick en kudde som matchar deras nya soffa. Och ett par trosor slängde jag då de sitter väldigt obekvämt.

För att summera veckan så har det varit väldigt lite fokus på rensandet. Fullt förståeligt med tanke hur mycket det har varit på jobbet. Hoppas kunna fortsätta med samma energi i veckan som jag hade i början. 

Inga kommentarer: