2014-10-26

Söndagsnöje

Kom hem efter jobbet och kände mig lite lagom sugen på att göra en Veckans IN/UT eftersom +-sidan vägde över. Alltså blev till att rensa ut. Har smålullat runt och plockat utan stress eller tidskrav. Himla skönt ändå! Eftersom nu är badrummet helt klart kände jag att det var dags att faktiskt flytta in ordentligt. Hämtade upp badrumslådan ur källaren och började gå igenom. 

Det här flyttade med från lägenheten.

Helt tom (undre) låda

Påbörjad (övre) låda. 

Resultatet blev:

Tandkräm/tandtråd, smycken (ett gäng rensades ut), hårprodukter, menskopp, bomullsrondeller och tops.

Påfyllt med ett gäng örhängen, nässköljare och hårspännen.

Och ett gäng hårprodukter och parfym längst ner. Jag hade helst av allt slängt detta, men de är inte mina. Min tanke framöver är istället att använda upp det vi har och gå över till färre produkter och istället shyssta produkter. K är nästan med på det hela. 





Inga kommentarer: