2012-01-03

2011

Sånt här gillar jag, en liten översikt av mitt liv.




I januari åkte jag på guideskola och lärde mig allt jag behövde veta och träffade en massa trevliga blivande kollegor.



Jag flyttade ihop med min prins och torsdagarna spenderades med pannkakor i detta förträffliga sällskap.


Jag modellade och åkte ut i världen med en mycket galen frisyr.


I april åkte jag till Egypten för att stanna där i närmare 7 månader. Jag lärde mig mycket om landet, men även mycket om mig själv. Jag träffade fantastiska människor, jag träffade förjävliga människor. Jag insåg att jag har hittat mitt drömjobb.


Jag har även hittat min drömprins, och den 22 augusti förlovade vi oss.


Nästan hela november var jag hemma. Jobbade och färgade håret igen, pussade på min prins, promenerade långt med bästa kusin och njöt av det kyliga vädret.


Den 26 november bar det av igen och jag landade i Ho Chi Minh city, 10 miljonersstaden som sjuder av liv.


Det vietnamesiska livet är underbart.
Och innan året var slut hann jag både att ta emot min kära pojkvän och mina föräldrar som är lika förtjusta i landet som jag är.

Så kom igen 2012, låt det här året bli minst lika bra!

1 kommentar:

jagestedt sa...

Sånt här gillar jag också. Speciellt när de är så possessiva.

Puss puss för ett underbart 2012