2011-12-09

Hemma hos.

Vi befinner oss på Phu Quoc, en ö utanför Vietnams västkust. Härifrån är det närmare till Kambodja än till Vietnams kust, men det är inget jag ägnar större tankekraft på eftersom jag befinner mig i paradiset. I morse åkte vi hit från Nha Trang, en dag som började redan vid 05.00 för att sedan hålla igång fram tills nu. Innehållande två flygturer (mellanlandning i HCMC), citytur på ön och tre hotellvisningar. Har nu precis klivit ut ur duschen, och ligger här på sängen och bara njuter. Fytusan vad gott jag har det.




Om ni vill avundas ännu lite mera, eller varför inte själva spontant boka en resa hit, kan ni kika in på http://www.ving.se/vietnam/phu-quoc-island/chen-la-resort . Jag ska gå och njuta av middagsbuffén som i kväll har vietnamesiskt tema. Underbart!


1 kommentar:

jagestedt sa...

Snart kommer jag och gör dig sällskap i paradiset. Men vad är det på bilden?