2011-04-10

Söndag

Idag har vi varit på hotellrundtur. Vi har varit på 7 olika hotell och sett allt som går att se. (Alla hotell ser typ likadana ut kom vi fram till). Hela tiden gick vi i strålande sol, men jag var duktig och hade på mig både långärmad tröja och sjal. Allt för att inte bränna mig mer än jag redan gjort. Inatt åker vi till Luxor för att kolla på tempel och andra gravar och nörda ner oss lite i historien ännu mera. Det blir kalaskul. Nu ska jag över till Heidi och äta middag och lite Ally McBeal. Trevligt.

Det har väl varit ungefär 30 grader idag och vi har nästan storknat. Tänk sen till sommaren när det blir uppemot 40 grader. OMG. Tur att vi har pool på baksidan.

Och så fick jag upp några Kairobilder med mitt nya internet jag köpt. Så trevligt att blogga från min säng att jag bjuder på en bild till. Puss!


2 kommentarer:

Maria sa...

Vad söt du är med bränd näsa :) Puss

Morten sa...

Härligt med en ordentlig historielektion från en avlägsen tid när egentligen allting började.
Du är en frejdig tös. Roligt att du får vara med om så mycket