2015-02-16

Jag sa ja!

I lördags var vi på en mycket trevlig middag. Mamma & pappa Jägestedt, fyra av familjen Ström och K och jag. God mat och ännu godare öl. Fantastiskt trevligt sällskap även fast vi alla hade varit lika osugna på att ta oss upp från soffan och bege sig ut på stan. Vi hade nämligen synts kvällen innan och firat födelsedag tillsammans.

Innan efterrätten kom in tog jag en visit till damrummet. När jag kom tillbaka till bordet hade Kristoffer lagt ett hjärta på min stol. Det visade sig vara ett ihopvikt papper med en prima kärleksförklaring. På baksidan stod det bland annat "vill du gifta dig med dig?" och framsidan var hindersprövningspappret från Skatteverket. Jag trodde bröllop låg en 5-7 år framåt i tiden, så jag blev väldigt överraskad!

Tänk vad fint att personen jag vill spendera livet med vill spendera det med mig. Det är rätt så fantastiskt!

Svärfar var snabbt uppe med telefonen och fångade när jag läste pappret. Jag grät av lycka/överrskning, men sen blev det några tillrättalagda bilder. Här är även Johanna och James med något drömmande i blicken ;)

Inga kommentarer: