2011-07-02

Grattis på dagen mami!

Min fina, underbara, fantastiska, starka, envisa, smarta, duktiga, kreativa, tokiga, kloka, stöttande, vackra, älskade mamma fyller år idag. Jag önskar jag kunde vara hemma för att få skämma bort dig och ordna jordgubbskalas på altanen, men självklart är jag här. Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig. Att jag alltid kan ringa, vartän i världen jag befinner mig, vilken tid på dygnet det än må vara. Att höra din röst gör mig glad och de kloka orden du säger hjälper mig på vägen. Jag har mycket att tacka för, det är många gånger du har hjälpt mig när det varit svårt. Jag kan knappt vänta tills vi köper knappbutiken och jag får arbeta i mitt café vägg i vägg med dig ;) Jag älskar dig mamma och jag hoppas du får en underbar dag.


1 kommentar:

Nicki sa...

Vilken fantastisk kärleksförklaring till en mamma, men jag förstår dig precis. Efter att ha varit kamrat med Maria i närmare 40 år (hemskt vad tiden går fort..) även om vi inte alltid umgåtts under dessa år, så vet jag att hon är en fantastisk person och en underbar mamma. Som har fött och fostrat 3 helt underbara barn. kram på er alla!!