2011-05-04

sjuk på en onsdag

Idag är alla andra ute på byn. Jag sitter hemma och tycker lite synd om mig själv. Är nämligen lite småkrasslig i halsen. Och istället för att gå ut och härja stannar jag hemma och kurerar mig med att skypa med mina päron och kristoffer och en riktigt tant-snusk-cheesy bok. Jag njuter. Imorn är jag ledig. Har försökt få tag på Aquarius för att kunna starta min dykkurs, men de har inte velat svara. Igår var jag lite trött på jobbet, pysslade med alldeles för tråkiga saker när chefen kom och pratade med mig. Vi snackade lite och han försökte peppa mig så gott han kunde. Gick sådär. Idag däremot var en mycket bättre dag. Det märkte chefen också. När vi träffades på kontoret frågade han "jaha Cecilia, mår du bättre idag?" "japp!" svarar jag och ler mitt leende. Hans kommentar på det var att "ja, och nu är solen tillbaka". Hihi, jag är en liten solstråle på kontoret när jag är på det humöret :) Nu ska jag skypa med Kristoffer och sedan återgå till hertigen som precis har träffat kvinnan som kan vara hans stora kärlek i livet. Och han som aldrig var kär innan... Spännande!


Inga kommentarer: