2011-05-10

En bild på vägen



Haha, här är vägen från dagens servicepass :) Tråkig humor har jag. Sitter hemma i mysbyxorna. Har haft några långa dagar nu så ikväll blir det tidigt i säng. Arbetet går lättare och lättare. Fick frågan idag om jag kunde ta en tur till Kairo imorgon och utan att tveka svarade jag ja. Nu blev det inte så, men den känslan att jag kan tillräckligt för att åka, kändes väldigt bra.

Annars är det lite oroligt, främst i Kario och Alexandria. Det är ingenting som vi märker här i Hurghada, men egypterna är lite oroliga. Hurghada skulle inte klara av en evakuering till.

På lördag är det schlagerfestival och det ska vi se på! Det finns en restaurang här (Café del Mar) som ägs och drivs av två supertrevliga svenskor. De kommer visa schlagern på tv och alla skandinaviska guider är inbjudna. Sedan på kvällen blir det White Sensation på Ministry of Sound. Det blir awesome.


Tamara och jag på Seatrip i lördags. Fortfarande solbränd nöt som jag är.



På flygplatsen. Mina snygga kollegor.



Utanför ett av hotellen. Nice!



Khaled och jag på Nilen.



Inga kommentarer: