2009-03-08

Praktik

Och efter 4 veckors skolgång har jag nu tagit ut mina kunskaper i livet. Jag har hängt på Nefertiti i en vecka och det har varit så sjukt trevligt. Tisdag och onsdag kväll och fredag och lördag både kväll och natt. Annat än i G-town, Nef stänger vid 04! Lite lätt trött blir man framemot stängning. Men det är ett gott gäng och trevlig ställe att vara på. Och tjena vad jag har blivit raggad på. Bäst var ju ändå repliken "jag skulle vilja ha ett glas vatten, och ditt nummer!" Klassisk och så snyggt. 

Har även under veckan hunnit med att träffa Boris och Anna och sprungit runt halva stan och shoppat resegrejer. I torsdags drog de till Costa Rica efter lite passdramatik precis avgång. Efter fredagen med hemkomst vid 0530 var persson och jag på ölfrukost hos herr Johansson vid 0930. Det serverades bägg och acon och såklart öl. Var lite lätt trött men ack så trevligt att träffa herrn. Eftersom han myser i Lund för tillfället är det mindre och mindre jag ser honom. Menmen, vi träffas när chansen ges. Persson åkte till sthlm och jag hem till soffan för att sova lite till innan busstur till nordstan och en liten freeze. Coolt, men kunde varit coolare. Jobba, sova lite, äta paj med herr johansson och träffa mamma. Det har jag sysslat med.

Inga kommentarer: