2010-05-28

Rysk tradition.

Nu sitter vi hemma hos Robins pappa. Jag och Martin har ändå varit och tränat så vi köpte bara en champagneflaska. Men Robins pappa Aleg (som för övrigt är världens största Sverigefan) har kommit in i Robins rum och sagt hej då och då. Det har blivit en liten vodkarackare då och då. För övrigt såg vi på Mamma Mia när han kom in, och blev jätteglad. Det är en konstig grej att bo hemma, men ändå inte känna sig som hemma. Jag brukar undgå att komma hem för att jag har ingenting att göra. Jag har ingen bok, inget internet, ingen TV som fungerar på svenska. Ingen kompis jag kan ringa och bara möte på en spontan kväll. Där är väldigt konstigt at inte kunna prata med "mamma" och prata om att laga middag. Inte få diska, för då skriker mina tvillingsystrar på mig och säger att "NEJ!! Vi gör det." Heltossigt, jag känner mig överflödig. Menmen, det är inte så mycket att göra åt det.

Inga kommentarer: