2010-02-19

Piatnitsa dnjåm, påslie oråk.

Sådärja. Då var veckan avslutad. Känns mest som om vi har upprepet oss hela veckan, tragglat in sakerna vi lärt oss tidigare och verkligen upprepet till döddagar. Ibland sitter jag och tror att det är mig det är fel på som fattar det vi går igenom direkt och inte behöver upprepa det tusen gånger. Skäms nästan lite över att jag kan, men bara nästan. Det är mest skönt att faktiskt förstå vad jag håller på med.

Och denna helgen kommer Karin och jag spendera i Holsbybrunn. Lina är i Stockholm, kommer tillbaka inatt och Robin är i Finland och dricker öl. Vi ska börja helgen med att träna och sen kanske det blir lite mys och en kopp vin. Kanske. Det känns lite konstigt att vara ledig en hel helg, inget jobb och ingenting planerat. Skönt att inte alltid vara på språng. Jo, vi tokfyndade i en second-handbutik igår och köpte massa snygga LP-skivfodral och satte upp på vägen. Skivorna ville vi inte ha, men mamma berättade att man kan göra skålar av de. Det ska vi försöka oss på!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också fått höra idag att de söker rysktalande personal till ÅRE. Kolla arbetsförmedlingen i Jämtland.

Ha en skön helg min älskling

Puss
mamman