2010-02-07

Michelangelo, Gyllene Tider-medley och Highway to hell.

Fredag.
Jag förlorade. Allt. Karin vann ölen man kunde vinna och Robin vann på poäng. Jag vann inte på något sätt alls. Alltså förlorade jag totalt och mest. Jag som ändå blev Storesupports bästa dam 2009 när jag bowlade senast. Vad hände? Utgången på Stadshotellet var precis så spännande som vi hade tänkt oss. Vi var på landet. Verkligen. Och det märktes. Musiken sög purjo (tex låtarna i rubriken.) Men Karin och jag röjde som bara den och vi var toksnyggast. (enligt enväldig domaren Robin.) I taxin hem skrattade vi åt bruden med bara ett stripp-move, killarna som tokbrölade i varje låt med händerna uppe och tjejen som stod i hörnet och bara försökte att synas. Och vilka är vi att skratta åt dem, men det gjorde, gott och rått.






Lördag och söndag var ungefär likadana. Helslappa. Lite handla, lite promenad, lite för mycket ryska verb, lite adverb och väldigt mycket Grey's Anatomi. McSteamy har kommit till stan, Izzie har visat bild på sin dotter och Meredtih har haft sex med George. Vi är helt fast. Och imorn börjar vi först klockan 10, så det blir en hel del till avsnitt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen då förstår jag allt!!!
Puss
mamman