2009-10-26

Helg.

Fredag med Herr Johansson, Naomi, Rebbecka och Karin på "Tip the velvet". Bourlesque-fest där jag och Karin var helt fel ute med kostymerna. Men det var roligt!
Lördagen tillbringades med ljus i Alingsås och jag gav nästan Hanna en hjärtattack i sina fina pyjamasbyxor. Jag och mami åkte vidare med gudmor till Vedum och "Gården". Middag mitt i natten och sedan välförtjänt vila. Söndagen startade med dunderfrukost i hälsans tecken. Mami tog sig friheten att rida och Nicki pillade på gårdsplanen. Jag läste kokböcker. Hastade sedan in till Vedum för att titta in i en ksobutik för att köpa ett par stövlar som matchar min snygga nya kappa (som jag delvis fick av Johan i ettårspresent) . Vi kom 5 minuter innan stängning och åkte därifrån utan stövlar. Hämtade lillebror i Trollhättan och åkte sedan vidare till Uddevalla. Där var jag tvungen att ta tjuren vid hornen och åka hem till en tom lägenhet i Gbg. Johan har stuckit på praktik och nu är jag ensam kvar. På onsdag sticker Karin och sen får jag klara mig själv :)

Inga kommentarer: