2014-06-08

Lördag i stan

Igår tog jag ett tidigt tåg för att komma upp till Stockholm. Storebror är hemma från Singapore i tre dagar, så det var nu i helgen eller inte. 


Vi käkade brunch tillsammans med kusin på Trädgårn, vegetariskt och himla gött. 

Sen åkte Joakim för att träffa en kollega och jag och Unn promenerade genom prunkande kolonilotter. 


Vi hamnade i Tantolunden där det spelades musik. Unns kompis som vi mötte upp satt tillsammans med två grabbar vilket visade sig att den ena var Rikard, en av mina andra kusiner som jag inte sett på år och dar. Himla trevligt! Vi lyssnade på musik och satt å tjötade. Sen åkte jag vidare och mötte upp Kristoffer för att ta oss ut till kvällens grillning med storebror and friends. Där var vi sedan hela kvällen och hade supertrevligt. Himla skönt att ha honom hemma i Sverige några dagar. 

Inga kommentarer: