2009-11-11

toga- eller födelsedagsfest?

Mari försov sig imorse, heltokigt. Har varit lite rädd att jag skulle göra detsamma, skönt att någon annan var först. Idag har det diskuterats snus. Ena killen jag jobbar med är nämligen en av bröderna Wretborn och de gör sitt egna snus. Det är lite häftigt. Blev ibjuden på kalas till hans roommate på lördag. Helfestligt. Beroende på om jag jobbar eller inte är jag helt klart där!

Annars var väl det synd när jag skulle gå hem vid 16 att min pall hade två lådor kvar som tog jätte lång tid på sig att försvinna och mitt skräp ville inte slänga sig självt. Alltså, jag missade bussen kvart över och Betty var tvungen att vänta hemma på mig en kvart extra. Vi käkade middag tillsammans och pratade, surrade som vi säger på jobbet :), och hade det himla trevligt. Hon berättade hur de hade haft det i Köpenhamn (om jag inte hade fått jobb precis så skulle jag följt med) och bjöd in mig på togaparty på Chalmers. Även det på lördag, såklart. Kvällens fråga blir helt enkelt, alternativ A eller B. Eller kanske tillochmed C, jobb är ju alltid trevligt att spendera en lördagskväll med :) Vi får se imorn.

Inga kommentarer: