2009-02-01

kör

Ojojoj, det trodde jag aldrig. Edward drog iväg mig till prickig katt för att sjunga i kör. Hon har ju allt för goa ideér. Innan skönsjungandet var det uppladdning med Babe och en kaffemackajuice. Kul att vi träffades nyår senast. Ja, det går inte fort på landet..

Men till katten gick vi och oj vad många vi blev. Jag erkänner, jag sjunger verkligen hellre än bra, det är så sant som det är saft. Och som Calle så trevligt påpekade 10 minuter innan vi tog ton "mäh, vad tusan gör du där, när det var jag som klådde dig i singstar och toxic!?" Som sagt, jag sjunger mer än gärna, men det är ju inte alla som vill lyssna. Jag tror inte att jag har haft en sån avkopplandeaktiv stund på jättelänge. Efter att jag lagt ner tankarna på att någon annan stör sig av min sång blev det riktigt roligt. Och vi var väldigt väldigt många som sjöng samtidigt i olika stämmor och det var så trevligt.

Ikväll kom min prins hem. Ojoj, han har varit på vift i en hel vecka och jag klarade mig utan honom. Nästan, det var lite jobbigt de första dagarna. Från att ha pratat med varandra varenda dag sedan 9 november till att bara höras vi sms och ringa litelite. Det tog hårt! Men nu är han hemma och hos honom ska jag bo ett bra tag. Det ska bli så trevligt att träffa honom på heltid :D

Inga kommentarer: